Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Τσούφ! Φταρνίστηκα! Είναι κι αλήθεια;

Συζητώντας με "αντιφασίστες" έβγαλα κρίσιμα συμπεράσματα... και επικίνδυνα...


Συζητώντας με "αντιφασίστες" έβγαλα κρίσιμα συμπεράσματα... και επικίνδυνα... 

Του Γεωργίου Δημητρίου Δάλλα


ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΕΣ  ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑ ΑΠΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ <<ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ>>

ΔΗΛΩΣΗ :  Είμαι υπέρ της μόρφωσης και όχι απλά της εκπαίδευσης κάθε παιδιού  και κάθε ανθρώπου που πατά τα χώματα που πατώ (εκπαίδευση δέχονται και αποδέχονται  και  τα τετράποδα) Σε όλες τις αντιπαραθέσεις η λέξη μόρφωση δεν υπάρχει πουθενά . Ίσως με την μόρφωση φτιάξουμε μια καλύτερη κοινωνία .Με αυτό το σκεπτικό σαν  κοινωνία προσπαθούμε  ακόμα και τους χειρότερους εγκληματίες ΚΑΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ  να τους μορφώσουμε  να τους εκπαιδεύσουμε και να τους εντάξουμε ξανά στην κοινωνία μας ,,, αφού έχουμε αποφασίσει να μην τους θανατώνουμε . 

ΑΠΟΡΙΑ : Με ένα ήδη υποβαθμισμένο και βεβαρημένο ΚΡΑΤΙΚΟ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ  σύστημα (ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ – ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ έγραψα) υποστελεχωμένο και χωρίς τους ανάλογους με τους μαθητές εκπαιδευτικούς  ,,, με τάξεις που έχουν κατά μέσο όρο πάνω από 25 έως 30 παιδιά ,,, με πάνω από το 30% των παιδιών νηστικά (χωρίς πρωινό),,, με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα να αλλάζει από τον εκάστοτε υπουργό οπόταν του καυλώνει ,,, με κτηριακές εγκαταστάσεις και υποδομές  από την εποχή Γεώργιου Παπανδρέου- Γεώργιου Μεταξά ,,, με τα βιβλία και τα σχολικά συγγράμματα να παραδίδονται οπόταν εκτυπώνονται και εάν εκτυπώνονται και με την ποιότητα των συγγραμμάτων κάτω του μετρίου διότι τα έγραψε ο εκάστοτε κολλητός ή η γκόμενα του γενικού ,,,, ΠΩΣ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΥΤΕ ΤΑ ΚΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ,,, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΙΓΟΣΤΕΨΕΣ ΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΖΑΜΠΑ ??

ΑΠΟΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ: Με τόσα και τόσα δις και μύρια που πετάτε σε αμφιβόλου σκοπού ΜΚΟ ,,, γιατί δεν έφτιαξες νέες και δεν στήριξες   παλιές  υποδομές για την ένταξη , μόρφωση και εκπαίδευση όλων των προς εκπαίδευση παιδιών ,,, ντόπιων και αλλοδαπών ??? ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΙΓΟΣΤΕΨΕΣ ΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΖΑΜΠΑ??

ΑΠΟΡΙΑ ΤΡΙΤΗ: Η επίκληση του νόμου. Το παρακάτω κειμενάκι είναι η απάντηση σε μια ερώτηση που τόλμησε να κάνει αυθόρμητα ένας συνομιλητής μου <<Ο νόμος, κύριε, αποφασίζει. Ούτε καθηγητές μπορούν να αποφασίσουν ποιοι θα φοιτήσουν στο σχολείο. Ούτε κανείς άλλος. Και ο νόμος λέει ότι φοιτούν όλα τα παιδιά. Τέλος. >> ΕΔΩ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ,,, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΚΑΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΙΣΟΔΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΚΟ ,,,, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ??? 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ. ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΗΔΗ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΣΤΟ ,,  ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΑ ΥΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΕΧΕΙΑ ,,, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΚΤΟΝΩΣΗ ΤΗΣ Ή ΣΤΟΝ ΠΟΙΟ ΑΔΥΝΑΜΟ ΚΡΙΚΟ. ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΣΠΑΣΕΙΣ  ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ,,, ΠΑΛΙΑ ΗΤΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ,,, ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ <<ΔΑΡΜΕΝΟΥ>> ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ,,   ΚΑΘΑΡΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΝΗΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΘΕ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΔΙΑΤΕΙΝΕΣΑΙ ΟΤΙ   ΘΕΣ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙΣ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΡΙΤΟ : ΕΔΩ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ  ΚΟΛΛΑΝΕ  ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΝΟΜΙΚΑ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΠΕΡΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΑΜΠΑΡΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου